onsdag 4 maj 2011

udda toppar

Jag har en brist i garderoben.....jo, det har jag visst. Jag behöver fler överdelar som inte är bara vanliga trikåtröjor. På engelska säger man separates, en top som liksom har lite stuns i sig tänker jag. Som tillsammans med jeansen ändå blir en spännande outfit. Det kan vara tishor mer detaljer, blusar el mer arbetade tröjor. Något som är mer klätt än en trikåtop, som jag kan vara jobbsnygg i även med jeans. Gärna en cool secondhand-blus som Fancy Treehouse ovan. En sak till som kan hjälpa mot denna brist kan också vara att städa och organisera garderoben, för nu är det ingen ordning på något alls - jag ser inget.

Pic; fancytreehouse.blogspot.com

2 kommentarer:

Cissi sa...

Eller "topp med eget existensberättigande" som jag kallar det... ;-)

Garderobenmin sa...

Cissi - Precis!