lördag 31 december 2011

igår var en annan dag

Igår kände jag lite för att ha pyjamas på hela dagen så kläderna fick lov att kännas så, det blev många mjuka slappa lager, varmt och mysigt.
En av de allra bästa kvinnorna anlände vår stad igår, det vankas nyårsfest ikväll och ingen förgyller mina fester bättre än den underbara lilla lyckofågeln. Välkommen S-fab!
Dagen idag innehåller en hel massa, tex välja mellan de två alternativen till nyårs-stassar jag valt ut, skulle även hinna måla naglarana och svira ut på stan för att hitta någon slags mirakelkur för håret som kan ersätta klippningen jag ställde in till förmån för min tjejdag häromdagen. Mest ytliga uppdrag alltså.....men innan dess ska det hängas med kids, mysas och ha lite allmänt helgtrevligt. Just det föresten, jag tänkte vilt optimistiskt att jag skulle försöka mig på frenchecreme-Saras petits choux au fromage.....stay tuned ;-)
Återkommer!

Blus med fåglar fr Zara, tunn grå trikåtröja fr H&Mherr, silkigt nattlinne fr Lindex, byxor fr Monki och boots fr Musling.

Inga kommentarer: