måndag 12 december 2011

Tur att julen finns i slutet av den här månaden

Snöregn, jullunch, krasslig Kiddo, snäll farfar som barnvakt, trötta föräldrar, en inställd morgondag, snabb julklappsshopping, mjuk pepparkaka från himlen sänt, två tvättmaskiner och ett par beställningar från adlibris.se och jag är redo för sängläge.
Favorittröjan de jour fr H&M matchas med nya bästa kjolen med volang, också fr H&M, skor fr Whyred. I öronen teardrops fr Ellen Hoolvik. Behövde hissa upp tröjan lite på höften för att få en fin siluett, tröjan är i ihopsnodd med en gammal brosch köpt gammal i Haga, Gbg.
En stor sten, glammar till med tar inte över.

5 kommentarer:

mis(s)match sa...

Trots allt ser du jättefin ut!! Fiffigt med broschen!

Garderobenmin sa...

Mis(s)match - tack! Smink och en smula intet ont anande om hur dagen skulle utveckla sig tror jag. ;-)

Librarybeth sa...

Ack ja, den kjolen har jag spanat efter men den tycks vara finito!! Du är så fin!!! Hoppas din Kiddo piggnar till!!!

Linda K sa...

finaste!

imorrn tar jag också den där godbiten till tröja :)

Garderobenmin sa...

Librarybeth - ska jag kolla på mitt lilla hm?
LindaK - Tack rar ;-) Det ser jag fram emot!