tisdag 20 december 2011

LUCKA 20 - berätta om din önskelista
Jag brukar inte göra önskelistor, har folk omkring mig som ordnar det där med presenter så bra ändå. Så nu gör jag en som är en aning over the top, kanske kan man se grejerna som symboler. Häng på!
Tille från Mulberry, fortfarande den snyggaste väskan jag sett, perfekt. Men jag suktar även efter en mer verklighets-anknuten svart väska i skinn med snygga detaljer, helst i guld.
Ett herrur i guldfärgad el mixad metal har stått på önskelistan länge....kanske inte nödvändigtvis en från Rolex då....
Hemma på min gata där jag bor kan jag inte få tag på The Gentlewoman så den önskar jag mig från någon som bor i storstan.
Ishrayas smycken är oemotståndliga, jag älskar ornamentalt utsmyckade juveler så de behöver inte komma från Ishraya även om det märket inte alls tillhör de allra dyraste.
En skinnjacka! Jag har ingen skinnjacka, den saknas i min garderob. Just den här kommer fr Helmut Lang och är som jag skrev inledningsvis endast en symbol för världens alla skinnjackor som jag inte har.

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Kan tänka mig en skinnjacka jag med... ja, det fanns annat på listan som jag också skulle kunna tänka mig ;) Men en skinnjacka borde jag leta mer seriöst efter!

Garderobenmin sa...

- men det är svårt, jag hittar liksom bara snygga på folk jag ser, aldrig i butik...

Librarybeth sa...

Så sant och jag är inte tillräckligt på när det gäller second hand....