fredag 16 december 2011

LUCKA 16 - berätta om hur du var när du var liten
Men det var ju ganska svårt....vet inte riktigt...glad, frimodig, klättrandes, busandes (Ibland tjuvandes ;-), aldrig speciellt grubblig, livrädd för att göra saker inom sport som jag inte kände att jag hade koll på....alltså livrädd för sport ;-), älskade mormor och morfar kopiöst, mycket klädintresserad tidigt (sprang runt en hel sommar med mammas gröna mockastövlar som var minst fyra nummer för stora bara för att jag ville se ut som Ronja, farmors roströda hatt växte fast på skallen en vår och jag hade aldrig känt mig coolare, inför varje fredag i femman sov jag med flätor, hade mina tightaste stentvättade jeans, min röda collegetröja instoppad! och vita hängslen som liksom var volangiga i kanten plus en annan av farmors hattar, en knallröd liten sak.....jag var hela tiden säker på att jag var tuff . Äg din stil brukar jag ju tjata om, jorå redan då ;-)

Inga kommentarer: