fredag 2 december 2011

Njut!

Living large här ikväll. Maken är på julfest, kidsen sover (äntligen) och Jag! Jag tittar på På spåret och vräker i mig min bästa "jag är vuxen så jag äter vad jag vill-middag", En röra på avocado, citron, lite creme fraiche, svartpeppar och räkor - äts på rostat surdegsbröd (eller vilket mjukt bröd man nu har hemma som går ner i brödrosten). Oh the joy! När programmet är slut ställer jag mig vid spisen, måste koka 5 liter soppa innan jag får hoppa i säng.

Föresten, de obetydligt små sakerna i mina öron är guld och jade-örhängen, dvs grönt! På ögonlocken är det också grönt, fr Face.

1 kommentar:

Librarybeth sa...

Haha, gilla på det - när man är vuxen och gör som man vill, nästan. Händer att jag är riktigt busig och läser efter att jag sett en film sent. Jag gör som jag vill, ingen kan säga att jag ska släcka lampan ;D