fredag 9 december 2011

LUCKA 7 - berätta om ditt favoritfotografi
Jag valde 4! Jag har egentligen flera av kidsen som är favos men de håller jag för mig själv.
Nr 1. På väg till platsen där vi skulle fotograferas på vår bröllopsdag sprang fotografen före och knäppte av några bilder, detta blev en av dem och för mig är detta vår bröllopsbild. Så klart syns hela Maken på den riktiga bilden. Jag älskar den för att vi är så avslappnade och spralliga på samma gång, att jag har gummistövlar till klänningen men framförallt för att Maken bär mina små sidenskor åt mig. Allt efter denna bild är bara ren och skär lycka, ett sammelsurium av kärlek, familj och de käraste av vänner. Topp tre av dagar i livet!
Nr 2. Den är mer symbolisk än ett fantastiskt fotografi. Jag och mitt Kid, vi firar nyår ihop, hennes första. För mig är bilden en fin symbol på att något nytt och underbart har förändrat livet men att jag ändå är jag. Hon som gillar guldkanten på tillvaron, just här i form av att få vara piffad och äta ostron och champagne.
Nr 3. Lyckan i att vara tre....som alla gillar skor.
Nr 4. Den här bilden är en favorit för jag vet hur underbart jag mådde när den togs. Jag var "on top of the world", kände mig oövervinnerlig, hade greatnes helt enkelt. Jag hade precis invigt en lyckad utställning som vi hade jobbat häcken av oss för, detta är på den fabulösa fetsen för konstnären och utställningen. Alla vänner var där, livet var så gott.

3 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Vilka härliga bilder, underbara! :)

Garderobenmin sa...

Vesnas vardag - Tack!!!

Librarybeth sa...

Bilderna allesammans - så fina! Varma och fulla av glädje!