onsdag 7 december 2011

LUCKA 4 - berätta om en person du beundrar
Det finns många fina att inspireras av men mest och víktigast för mig är ändå Maken, min mesta bästis, min vapendragare, far till mina barn och min stora kärlek. Vad är då anledningen till min beundran (förutom de mest uppenbara)? Jo, han är nästan helt befriad från mentala hinder, de stora stora visionerna ligger för honom inom räckhåll och jag skulle inte vara hälften av den jag är utan honom. Han får mig att våga, tänka större och ge mig själv plats till att kräva de bästa av livet. Han är smart också, kan helt andra saker än mig och han vet att jag kan helt andra saker än honom och gillar det, frågar mig om råd och blir impad när jag vet (kanske en av mina bästa känslor i världen). Han är helt lösningsfokuserad, probelm är till för att lösas....även om jag bara vill prata om dem...;-) och han älskar livet lika mycket som jag, tillsammans kämpar vi för att även vardagen ska kännas rolig. Tom en femkronors-korv på IKEA kan vara ett äventyr. Han ser det stora i det lilla, kan bli rörd till tårar av lyckokänslor och är ta mig f#n duktig på nästan allt han tar sig för. Älsk på honom alltså!