lördag 10 december 2011

Nähänä

Maken och jag skulle suttit på tåget nu, mot Sthlm, te å shopping light på Svenskt Tenn, rum på Anglais, middag på Vassa eggen med ett ritkigt dream team, sovmorgon och hotellfrulle.....MEN Kiddo är sjuk så vi fick ställa in.....nu kollar Maken och svärisarna skidskytte! och jag sitter i köket å (surar) lämnar rapport. Morrmorrgruffgruff!

Obs, oroa er inte.....jag har redan tänkt ut nya roliga grejer att hitta på. tex julklappsshopping idag, julmarkand på Murberget i morgon och så en sväng till nya huset för att planera lite för renoveringen. Se där! Intet synd om oss......svider liiite bara ;-)

1 kommentar:

Librarybeth sa...

Men vad trist!!! Om jag känner mig själv rätt skulle jag ägna ett par timmar att gräma mig ordentligt innan jag landat i den nya situationen... sedan skulle det ändå kännas ok.