söndag 4 december 2011

Julefestens stass

Inte speciellt juligt kanske men jag kände mig väldigt festlig och fin. Ett väldigt gammalt, mörkblått linne från H&M med extra mycket tyg runt ringningen....det var svårt att fota, kjolen som är mattsvart är också från H&M och finns i butik nu. Älskar den, välsydd och bra detaljer, modellen påminner mycket om en av Lanvin/HM-kjolarna från förra året. Tror att den här kjolen kan bli en riktig höjdare i julfests-garderoben. På fötterna mina mesta bästa fr Prada.
Älsk på volangen!

6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så fin kjol. Hittar den dock inte på hemsidan....Är det möjligen HM trend?

Garderobenmin sa...

Elisabeth - nej inte trend, köpte den i butik i fredags.....hittar den inte heller på webben. Konstigt.

Jenny sa...

Snyggt! Svart och blått är ju en höjdare.

Librarybeth sa...

Så fin! har kollat på spets men volang kanske är mera Libby... hmmm... måste kika lite på den. Tusen tack för tips!

Anonym sa...

din gröna klänning från monki, som du skrev om för ett tag sedan, vill du sälja den till mig:D?

Svara gärna oavsett svar
tamimi_emilia@hotmail.com

Garderobenmin sa...

Emilia - nja, jag gillar den nog för mycket fortfarande....om du inte vill pybta en tusing förståss ;-) Men annars nej tack till att sälja.