söndag 11 december 2011

LUCKA 10 - berätta om vad som finns i din väska
Inte så upphetsande innehåll måste jag nog säga. Skräpet undanhåller jag er....de som känner mig vet att mina vsäkor utvecklar sig till svarta hål som sväljer det mesta. Men ok då, ett pass, en moleskine-notebook, rouge och läppstift fr Clinique, puder fr Loral, en plastkamm, min älskade börs fr Mulberry, färgprover, okänt antal pennor, en liten sminkväska för div nödvändigheter så som tamponger, vectavir, hårsnoddar och nålar och sist jobb nyckel och passerkort med tjusig guldsnodd som jag fått av Kiddet för att min "jobbnyckel skulle vara lite finare". Väskan är mammas gamla Jofama fr 70-talet.

2 kommentarer:

Mikaela de Ville sa...

Ett pass?! För man vet aldrig var dagen bär en? :)

Garderobenmin sa...

Mikaela de Ville - haha, nja inte riktigt kanske....har inget körkort å legget har gått ut....inte riktigt vuxet kanske men det funkar.