lördag 10 december 2011

LUCKA 9 - berätta om en favoritlåt

Ok, måste ju sova men jag börjar med att slänga in Shorty med The Wanadies. Förklaring och påfyllning vankas under morgondagen.

Nighty night sweetharts

Uppdate; Morgon!
Ok, Shorty med The Wanadies för glädjen, för att den handlar om en kortis med stort ego....;-) och för att den alltid får mig på bra humör.
Brick med Ben folds five för minnena som är ganska sorgliga och så här i efterhand ganska patetiska men ack ack så ljuva.
Varning för ras med Lars Winnerbäck, av nästan samma anledning som ovan men här i grupp.
No bodys wife med Anouk. för att jag har också varit singel och arg ;-)
First we take Manhattan and then we take Berlin med Leonard Choen för att Choen är min allra första idol.
Visa från Utanmyra när Jan Kohansson spelar den, för den gifte jag mig till

Nöjer mig där.

Inga kommentarer: